Porady
Newsletter
Tagi
Przepraszamy za niedogodności i już wkrótce zapraszamy do nowej, usprawnionej wersji sklepu!
-
Rowery
- Rowery górskie 26"
-
Rowery górskie amortyzowane 26"
Rowery górskie amortyzowane 26"
- Rowery górskie 27,5"
- Rowery górskie amortyz. 27,5"
- Rowery górskie 29"
- Rowery górskie amortyzowane 29"
- Rowery crossowe
-
Rowery BMX/ Dirt jump
Rowery BMX/ Dirt jump
- Rowery szosowe
- Rowery przełajowe
- Rowery fitness
- Rowery turystyczne
- Rowery miejskie
- Rowery dziecięce
- Rowerki biegowe
- Części
-
Akcesoria
- Bagażniki
- Przyczepki
- Bidony i koszyki
- Błotniki
- Foteliki dziecięce
- Liczniki rowerowe
- Lusterka i dzwonki
- Narzędzia podręczne
- Nawigacja
- Oleje i smary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Kosmetyki dla rowerzystów
- Podpórki
- Pompki
- Pulsometry
- Sakwy, torby, kosze
- Trenażery
- Warsztat
-
Wieszaki ścienne
Wieszaki ścienne
- Zapięcia
- Inne
-
Odzież
-
SPORTFUL CUSTOM TEAM
SPORTFUL CUSTOM TEAM
- Bielizna
- Buty
- Buty - akcesoria
- Czapki, opaski
- Kaski
- Koszulki
- Kurtki i bluzy
- Ocieplacze
-
Ochraniacze
Ochraniacze
- Ochraniacze na buty
- Okulary
- Rękawiczki
- Spodenki
- Spodnie
- Pranie i konserwacja
-
SPORTFUL CUSTOM TEAM
Szprycha DT Swiss Aero Comp 2.0/1.2x2.3/2.0 czarna
Szprycha wykonana ze stali XS CrNi 18/10 1.4304 metodą kucia na zimno, cieniowana, a następnie spłaszczana, czarna anodowana, wyprodukowana w Szwajcarii
W komplecie mosiężny nypel.
Zastosowanie: |
MTB, szosa |
Norma: |
DIN 79012 |
Materiał: |
Stal XS CrNi 18/10 (1.4304) |
Średnica: |
2.0/1.2x2.3/2.0 mm |
Waga: |
380 g (64 szt. 264 mm) |

Strona domowa DT Swiss
DT Swiss to szwajcarska firma znana z produkcji światowej klasy szprych, piast, obręczy i całych kół. Od 2001 roku w ofercie firmy są również własnej konstrukcji tłumiki. W roku 2006 DT Swiss przejęło produkcję widelców sztywnych i amortyzatorów od Pace i dynamicznie rozwija tą gałąź produkcji.. W2007 roku rozpoczęło własną produkcję elementów karbonowych.
Produkty DT Swiss cenione są za solidne wykonanie, „legendarną” trwałość, a przy tym niską masę.
Adaptery osi
Część piast DT Swiss ma możliwość zmiany systemu mocowania osi. Możliwość konwersji osi opisana jest w danych technicznych piasty.
Adaptery hamulców.
Piasty z systemem Center Lock mogą być przekonwertowane do systemu IS za pomocą specjalnych adapterów.
Akcesoria do piast DT Swiss można znaleźć tutaj: akcesoria DT Swiss.
Oznaczenia zastosowania
RR |
|
Road Race. Produkty skierowane do szosowców, szukających lekkich a zarazem sztywnych i aerodynamicznych komponentów. |
XR |
![]() |
Cross (X) Rrace. Produkty dla rowerzystów wymagających od siebie i od sprzętu maksymalnej wydajności. Tak jak trening poprawia wyniki, tak DT Swiss stale poprawia produkty linii XR aby były lżejsze, sztywniejsze i szybsze. |
XM |
![]() |
Cross (X) Mountain. Produkty z grupy XM są projektowane dla tych, którzy chcą robić „wszystko” Od wyjazdów w Alpy po ściganie się np. w maratonach. Dla nich tak samo ważne są waga komponentów jak ich komfort. |
EX |
![]() |
Enduro Cross (X). Dla rowerzystów Enduro to przygoda. Wspinaczka długimi podjazdami po to aby potem cieszyć się i chłonąć niesamowite, czasmi nie tknięte singletrack-i, pełne kamieni, korzeni, zakrętów - poezja. Produkty EX są silne,sztywne i wystarczająco lekkie aby wykonać wszystko perfekcyjnie. |
FR |
![]() |
Free Ride. Free Ride to kwestia interpretacji otoczenia. Dla Freeride-owców, trasa usiana wielkimi kamieniami, leżącymi drzewami, potokami jest tym co kochają najbardziej. Produkty FR muszą być i są mocne i niezawodne by sprostać wszystkim niespodziankom. |
Oznaczenia technologii
QR |
![]() |
Quick release - System zacisku koła opracowany przez Tullio Campagnolo w 1922 roku. Pierwotnie zaprojektowane dla szosowych rowerów, z czasem stał się standardem również dla MTB |
TA X-12 |
![]() ![]() |
Połączenie Thru Axle nie jest kompatybilne ze standardem Quick Release. Połaczenie Thru Axle jest zawsze integralną częścią ramy lub widelca. Średnice osi są na ogół 20mm lub 15 mm z przodu i 12 mm z tyłu. |
TB |
![]() |
Połączenie Thru Bolt jest w 100% kompatybilne ze standardem QR. 5mm pręt został zastąpiony przez aluminiową śrubę o średnicy 9mm na przedniej osi i 10mm na tylnej osi. W rowerach MTB takie polaczenie jest silniejsze, sztywniejsze a przez co bezpieczniejsze. |
RWS |
![]() |
Opatentowany system mocowania koła. Sztywniejszy bezpieczniejszy i bardziej przyjazny niż konwencjonalny Quick Release. Siła docisku jest o 50% większa niż w QR. Po zakończeniu dokręcania, dźwignię można ustawić w dowolnym położeniu. |
Ratchet System |
![]() |
Opatentowany system wolnobiegu, mający formę koła zębatego, przystosowany do dużych obciążeń i cechujący się większą niezawodnością. Koncepcja obsługi bez narzędzi, pozwala na łatwe wykonywanie rutynowych prac serwisowych i konserwacyjnych. |
No Tool |
![]() |
Oznacza iż nie są potrzebne żadne specjalne narzędzia w celu przeprowadzenia rutynowych prac konserwacyjnych |
Torsion Box |
![]() |
Pusty w środku, łuk łączący golenie amortyzatora, zbudowany jest z dwóch elementów. Co znacznie zwiększyło sztywność magnezowych goleni. |
Tubeless |
![]() |
Zamknięta obręcz, pozwala na zastosowanie bezdętkowej opony |
Two Pawl System |
![]() |
Piasta z systemem dwuzapadkowym |
Center Lock |
![]() |
Piasta z systemem montażu tarczy hamulcowej licencjonowanym przez Shimano. |
IS (6 bolt) |
![]() |
Piasta z międzynarodowym systemem montażu tarczy hamulcowej na 6 śrub. |
Single Shot |
![]() |
System amortyzacji. Dwa ustawienia, otwarty i zablokowany. Regulacja tłumienia odbicia. |
Twin Shot |
![]() |
System amortyzacji. Trzy możliwe ustawienia, otwarty, na podjazdy, i zablokowany. Regulowane tłumienie odbicia oraz kompresji. |
Launch Control II |
![]() |
Indeksowany system amortyzacji. Skokowo regulowana prędkość odbicia i kompresji. Unikalny system „Launch Control”, automatycznie zwalniający blokadę po najechaniu na przeszkodę. |
ABS |
![]() |
Połączone komory, pozytywna i negatywna same dopasowywują się do wagi rowerzysty. Napełniane poprzez jeden zawór. Zakres wagi ( 50-110kg) |
Bladed |
![]() |
Szprychy spłaszczone w środkowej części, dla poprawy aerodynamiki kół. |
Double butted |
![]() |
Szprychy cieńsze w środkowej części. Dzięki czemu zwiększono wytrzymałość, i elastyczność a zarazem zmniejszono wagę. |
Triple butted |
![]() |
Szprychy potrójnie cieniowane dla zwiększenia wytrzymałości. ( zwiększona grubość od strony kołnierza piasty.) |