Newsletter

Bezpieczeństwo


Amortyzator Rock Shox 30 SILVER 100 27,5" czarny

Rock Shox Amortyzator Rock Shox 30 SILVER 100 27,5
Cena:
799.00 zł

Dostępność w sklepach:

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2017 13:04
  • KatowiceKatowice
  • SosnowiecSosnowiec

Koszty wysyłki

przedpłata / raty 0 zł

pobranie 5 zł


Tagi

Kod towaru

FK-RS209

AMORTYZATOR 30 SILVER TK Coil 100 27,5" 9mm TurnKey 1.1/8 Disc czarny A1

Masa: 2260 g

Ekonomiczny amortyzator przedni przeznaczony do użytku XC.

Złote, aluminiowe golenie bez ceny złota. Ekonomiczna wersja amortyzatora o świetnej wydajności.

Widelec ze sprawdzonymi technologiami RockShox o goleniach górnych średnicy 30 mm.

SPECYFIKACJA


  • Skok: 100 mm
  • Oś piasty: 9 mm QR

     

  • Do kół: 27,5"
  • Sprężyna: stalowa
  • Tłumienie olejowe TurnKey
  • Regulacje: twardości przez zmianę naprężenia wstępnego sprężyny, zewnętrzna tłumienia odbicia, blokada na goleni
  • Golenie górne: ze stali, średnicy 30 mm, niklowane
  • Golenie dolne: odlew z magnezu, wzmocnienia Power Bulge
  • Korona: odkuwana z aluminium 6061
  • Rura sterowa: stalowa 1-1/8”
  •  
  • Rock Shox
    Rock Shox
    Strona domowa Rock Shox

     

    TECHNOLOGIE ROCK SHOX

     

     

    2-Step Air™
    Regulacja skoku nigdy nie była tak łatwa. System 2-Step Air pozwala w czasie jazdy górskiej i Freeride zmieniać skok widelca. Wystarczy przekręcić pokrętło regulacyjne o 60 stopni w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, a następnie ugiąć widelec, a skok widelca zmniejszy się o 45mm. Jeżeli chcesz powrócić do pełnego zasięgu skoku, przekręć pokrętło regulacyjne o 60 stopni w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i odciąż widelec lub po prostu jedź dalej.

     

     

    32 mm górne golenie
    Nowe, prostościenne, górne golenie o powiększonej średnicy (32 mm). Wykonane z aluminium EA70 Easton. Grubość ścianki rury została tak dopasowana do korony rury sterowej i dolnej goleni, aby otrzymać optymalną wagę, sztywność i wytrzymałość. Każda rura, przed zamontowaniem jej w koronie, poddawana jest procesom anodowania, uszczelniania i polerowania.

     

     

    Aluminiowe pokretła regulacyjne
    W widelcach RockShox zastosowane zostały różnorodne pokrętła, wykonane z aluminium, ułatwiające użytkownikowi precyzyjne i szybkie ustawienie amortyzatora zależnie od potrzeb.
    RockShox opracował nowe, poręczne pokrętło regulacyjne U-Turn i U-Turn Air. Pokrętło wyposażone zostało w składany w czasie jazdy uchwyt, podniesiony w celu regulacji skoku.

     

     

    All-travel - skok
    System pozwalający na zmianę skoku za pomocą znajdującej się wewnątrz tulei, którą można ustawić skok 60 mm, 80 mm, 100 mm np.:
     

     

     

    Amortyzacja IsoLite
    Jest to nowa, opatentowana przez RockShox technologia sprężyny amortyzatorów tylnych. Amortyzacja IsoLite pozwoliła uzyskać: określoną dla skoku kompresję i tłumienie powrotu.
    Zalety amortyzacji IsoLite w porównaniu ze sprężyną powietrzną: mniejsze drgania, łatwiejsza konserwacja, prostsze ustawianie

     

     

    BlackBox
    Technologie powstające w ramach Programu BlackBox Racing to wynik wspólnej pracy naukowców i zawodników. Celem programu jest tworzenie produktów umożliwiających zawodnikom osiąganie najlepszych wyników. Produkty są testowane przez najlepszych zawodników na świecie.
    BlackBox SpeedStack - technologia ta występuje w amortyzatorach Boxxer WorldCup. SpeedStack to dodatkowa kontrola ciśnienia kompresji, która znajduje zastosowanie w zawodach downhillu. SpeedStack zmienił funkcję FloodGate.
    Korona z rurą sterową BlackBox - tworzy wraz z rurą sterową jedną część, co minimalizuje wstrząsy i wibracje. Korona z rurą sterową, wykonana w technologii BlackBox, zbudowana ze sztywnego i lekkiego karbonu.

     

     

    Blokada TurnKey
    Blokada TurnKey jest prostym i efektywnym rozwiązaniem. TurnKey umożliwia dwie pozycje ustawiania blokady „włączona” i „wyłączona”. Blokada TurnKey może być zastosowana z manetką PopLoc i PopLoc Dual. System TurnKey wyposażono w opatentowany mechanizm otwarcia blokady i uginania się widelca, pod wpływem silnego uderzenia, który chroni zarówno widelec, jak i rowerzystę w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń.

     

     

    Dual Air
    Lekki system pozwalający na wszechstronne ustawianie amortyzacji. Dwie niezależne powietrzne komory umieszczone w lewej goleni widelca.

     

     

     

    Floodgate
    Działanie systemu objawia się tym, że amortyzator mimo jego zablokowania, w wypadku wystąpienia znacznych nierówności terenu, będzie się uginał. System Floodgate pozwala regulować to, jak silne drgania, mają powodować zwolnienie blokady amortyzatora. System Floodgate jest regulowany, w zależności od modelu, wewnętrznie (przy pomocy klucza imbusowego 2.5 mm) lub zewnętrznie, złotym pokrętłem GATE. Im wyższy jest poziom Floodgate, tym większa siła drgań jest potrzebna, aby zwolnić blokadę amortyzatora.

     

     

    Hydra Coil 2 (HC2)
    Umożliwia bardziej optymalną regulację tłumienia z minimalnym nakładem konserwacji.

     

     

     

    Integration
    Nowa przelotka do przewodu hamulca tarczowego. Umożliwia pewne zamocowanie linki na boosterze amortyzatora. Zapobiega jej otarciom lub zerwaniu.

     

     

     

    Motion Control Damping
    Nowy system tłumienia stworzony z myślą o rowerach górskich. Pozwala podczas jazdy na szybką regulację tłumienia kompresji, aż do całkowitego zablokowania widelca. Charakteryzuje się niską wagą, regulacją blokady amortyzatora Floodgate, wraz z opcją manetki PopLoc.

     

     

     

    PopLoc
    Manetki pozwalające na szybkie włączenie i wyłączenie blokady.

     

     

     

    PURE De Lite
    System tłumienia z jednym tłumikiem, wspomagany komorą powietrza, pozwalającą na regulację komfortu jazdy (płynność systemu: twarda – miękka amortyzacja).
    Komora powietrzna - nacisk (regulacja ciśnieniem powietrza z góry) 20-60 psi.
    Tłumik dolny – tłumienie powrotu (regulacja pokrętłem „królik - żółw”).

     

     

    Solo Air
    Solo Air jest to łatwy do ustawienia system sprężyny powietrznej, który znalazł zastosowanie w widelcach Tora, Recon i Boxxer. Dzięki jednej sprężynie powietrznej, gdzie negatywna i pozytywna komora powietrzna są jednocześnie pompowane przez jeden wentyl, system Solo Air jest bardzo łatwy w regulacji, lekki i skuteczny.

     

     

     

    System Maxle
    Nowa sztywna 20 mm oś Maxle. Udoskonalony, bardzo prosty w obsłudze system blokady.

     

     

     

    System uszczelek XXX
    System XXX – potrójna uszczelka. Nowym elementem tego systemu jest okrągła uszczelka z gąbki, która jest nasączona olejem, dzięki czemu górne golenie są dobrze nasmarowane, a amortyzator pracuje sprawnie.

     

     

     

    U-Turn
    Ręczna regulacja skoku sprężyny o 45mm przy pomocy zewnętrznego pokrętła. Twardość sprężyny pozostaje bez zmian niezależnie do zmiany skoku.

     

     

     

    U-Turn AIR
    System amortyzacji U-Turn AIR, oferuje wszystkie korzyści systemu Dual Air oraz dodatkowo możliwość zewnętrznej regulacji skoku. 6 obrotów pokrętła regulacyjnego zmienia skok o 30 mm. Twardość sprężyny pozostaje bez zmian niezależnie do zmiany skoku.

    Opinie:

    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Dodaj opinie o produkcie
     


    85