Newsletter

Bezpieczeństwo


Tłumik DT Swiss XM 180 Remote

DT Swiss Tłumik DT Swiss XM 180 Remote
Cena:
790.00 zł

Dostępność w sklepach:

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2017 14:02
  • LubinLubin

Koszty wysyłki

przedpłata / raty 0 zł

pobranie 5 zł


Kod towaru

DM-DT004

Lekki tłumik powietrzny do rowerów XC i All Mountain, wykonany ze szwajcarską precyzją. Posiada blokadę oraz opcjonalne sterowanie manetką. Kulowe zawiasy dla zniwelowania przeciążeń bocznych działających na tłumik.

Długość

190mm

Skok

50mm

Amortyzacja

Powietrze, elastomerowa sprężyna negatywna

Regulacja

Twardość, tłumienie, blokada

Kolor

Czarny

Waga

194 g

Inne

Do ceny dampera należy doliczyć cenę odpowiednio dobranej tulei: ZOBACZ TULEJE

Technologie


 

DT Swiss
DT Swiss
Strona domowa DT Swiss

     DT Swiss to szwajcarska firma znana z produkcji światowej klasy szprych, piast, obręczy i całych kół. Od 2001 roku w ofercie firmy są również własnej konstrukcji tłumiki. W roku 2006 DT Swiss przejęło produkcję widelców sztywnych i amortyzatorów od Pace i dynamicznie rozwija tą gałąź produkcji.. W2007 roku rozpoczęło własną produkcję elementów karbonowych.

            Produkty DT Swiss cenione są za solidne wykonanie, „legendarną” trwałość, a przy tym niską masę.

 

Adaptery osi

Część piast DT Swiss ma możliwość zmiany systemu mocowania osi. Możliwość konwersji osi opisana jest w danych technicznych piasty.

 

Adaptery hamulców.

Piasty z systemem Center Lock mogą być przekonwertowane do systemu IS za pomocą specjalnych adapterów.

 

Akcesoria do piast DT Swiss można znaleźć tutaj: akcesoria DT Swiss.

 

Oznaczenia zastosowania

 

RR

Road Race. Produkty skierowane do szosowców, szukających lekkich a zarazem sztywnych i aerodynamicznych komponentów.

XR

Cross (X) Rrace. Produkty dla rowerzystów wymagających od siebie i od sprzętu maksymalnej wydajności. Tak jak trening poprawia wyniki, tak DT Swiss stale poprawia produkty linii XR aby były lżejsze, sztywniejsze i szybsze.

XM

Cross (X) Mountain. Produkty z grupy XM są projektowane dla tych, którzy chcą robić „wszystko” Od wyjazdów w Alpy po ściganie się np. w maratonach. Dla nich tak samo ważne są waga komponentów jak ich komfort.

EX

Enduro Cross (X). Dla rowerzystów Enduro to przygoda. Wspinaczka długimi podjazdami po to aby potem cieszyć się i chłonąć niesamowite, czasmi nie tknięte singletrack-i, pełne kamieni, korzeni, zakrętów - poezja. Produkty EX są silne,sztywne i wystar­czająco lekkie aby wykonać wszystko perfekcyjnie.

FR

Free Ride. Free Ride to kwestia interpretacji otoczenia. Dla Freeride-owców, trasa usiana wielkimi kamieniami, leżącymi drzewa­mi, potokami jest tym co kochają najbardziej. Produkty FR muszą być i są mocne i niezawodne by sprostać wszystkim niespo­dziankom.

 

 

Oznaczenia technologii

QR

Quick release - System zacisku koła opracowany przez Tullio Campagnolo w 1922 roku.

Pierwotnie zaprojektowane dla szosowych rowerów, z czasem stał się standardem również dla MTB

TA X-12

Połączenie Thru Axle nie jest kompatybilne ze standardem Quick Release. Połaczenie Thru Axle jest zawsze integralną częścią ramy lub widelca. Średnice osi są na ogół 20mm lub 15 mm z przodu i 12 mm z tyłu.

TB

Połączenie Thru Bolt jest w 100% kompatybilne ze standardem QR. 5mm pręt został zastąpiony przez aluminiową śrubę o średnicy 9mm na przedniej osi i 10mm na tylnej osi. W rowerach MTB takie polaczenie jest silniejsze, sztywniejsze a przez co bezpieczniejsze.

RWS

Opatentowany system mocowania koła. Sztywniejszy bezpieczniejszy i bardziej przyjazny niż konwencjonalny Quick Release. Siła docisku jest o 50% większa niż w QR. Po zakończeniu dokręcania, dźwignię można usta­wić w dowolnym położeniu.

Ratchet System

Opatentowany system wolnobiegu, mający formę koła zębatego, przystosowany do dużych obciążeń i cechujący się większą niezawodnością. Koncepcja obsługi bez narzędzi, pozwala na łatwe wykonywanie rutynowych prac serwisowych i konserwacyjnych.

No Tool

Oznacza iż nie są potrzebne żadne specjalne narzędzia w celu przeprowadzenia rutynowych prac konser­wacyjnych

Torsion Box

Pusty w środku, łuk łączący golenie amortyzatora, zbudowany jest z dwóch elementów. Co znacznie zwięk­szyło sztywność magnezowych goleni.

Tubeless

Zamknięta obręcz, pozwala na zastosowanie bezdętkowej opony

Two Pawl System

Piasta z systemem dwuzapadkowym

Center Lock

Piasta z systemem montażu tarczy hamulcowej licencjonowanym przez Shimano.

IS (6 bolt)

Piasta z międzynarodowym systemem montażu tarczy hamulcowej na 6 śrub.

Single Shot

System amortyzacji. Dwa ustawienia, otwarty i zablokowany. Regulacja tłumienia odbicia.

Twin Shot

System amortyzacji. Trzy możliwe ustawienia, otwarty, na podjazdy, i zablokowany. Regulowane tłumienie odbicia oraz kompresji.

Launch Control II

Indeksowany system amortyzacji. Skokowo regulowana prędkość odbicia i kompresji. Unikalny system „Launch Control”, automatycznie zwalniający blokadę po najechaniu na przeszkodę.

ABS

Połączone komory, pozytywna i negatywna same dopasowywują się do wagi rowerzysty. Napełniane poprzez jeden zawór. Zakres wagi ( 50-110kg)

Bladed

Szprychy spłaszczone w środkowej części, dla poprawy aerodynamiki kół.

Double butted

Szprychy cieńsze w środkowej części. Dzięki czemu zwiększono wytrzymałość, i elastyczność a zarazem zmniejszono wagę.

Triple butted

Szprychy potrójnie cieniowane dla zwiększenia wytrzymałości. ( zwiększona grubość od strony kołnierza piasty.)

Opinie:

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Dodaj opinie o produkcie
 


86