Porady

Newsletter

Bezpieczeństwo

W związku z pracami dotyczącymi modernizacji sklepu internetowego, składanie zamówień jest aktualnie niemożliwe.
Przepraszamy za niedogodności i już wkrótce zapraszamy do nowej, usprawnionej wersji sklepu!

Rower Merida Big Nine CF Team 2014

Merida Rower Merida Big Nine CF Team 2014
Cena: 27990.00 zł
14999.00 zł

Dostępność w sklepach:

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2018 20:03
  • Dąbrowa GórniczaDąbrowa Górnicza

Koszty wysyłki

przedpłata 0 zł

pobranie 5 zł


Kod towaru

14-08121

 

Rama

Karbonowa Big Nine Carbon Superlite BB30 oś 12x142 mm

Skok P/T

100/- mm

Widelec

Rock Shox SID XXS 29 QR SA100 black T L36

Napęd

Sram 2x10

Hamulce

Tarczowe Avid XX 180/160 mm

Rozmiar kół

29”

 

     Dwudziestki dziewiątki stały się podstawową częścią współczesnego rowerowego świata, zwłaszcza w sektorze hardtaili. Okazało się, że wady roweru na kołach 29” (większa masa) są z powodzeniem rekompensowane przez lepszą przyczepność i przeniesienie napędu przez przeszkody, nawet na poziomie wyczynowych wyścigów.

 

     W tą koncepcję wpisuje się model Merida Big Nine. Doświadczenie Meridy w projektowaniu wyścigowych hardtaili zaprocentowało w zwinnych i lekkich rowerach 29”. Merida Big Nine dostępna jest jako, ultralekki, wyczynowy rower z karbonową ramą, wyścigowy, hydroformowany serii Lite, lub aluminiowy serii TFS.

 

      Ramy na rocznik 2014 zostały całkowicie przeprojektowane – są lżejsze, sztywniejsze i wyglądają jeszcze lepiej.

 

Uwaga
W trosce o dostarczenie Państwu perfekcyjnie złożonego i wyregulowanego roweru, oraz prawidłowego dotrzymania warunków gwarancji rowery marki Merida nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Po zakupie w sklepie internetowym rower należy odebrać osobiście w wybranym salonie Bike Atelier.

Rama i amortyzacja

Rama

Big Nine Carbon Superlite R12 BB30

Rozmiary

17”

Kolor

UD CARBON/WHITE/GREEN

Widelec

Rock Shox SID XXS 29 QR SA100 black T L36

Damper

-

 

Napęd

Przełożenia

2x10

Przerzutka P/T

Sram XX HD double / Sram XX long

Manetka P/T

Sram XX

Korby

Sram XO 38-24 GXP

Kaseta

Sram XX 11-36

Łańcuch

KMC X10 10s

 

Koła

Rozmiar kół

29”

Koła

Fulcrum Red Metal 29 XL

Oś P/T

QR / 12x142 mm

Opona P/T

Maxxis Aspen 29x2.1 Exception

 

Komponenty

Hamulec P/T

Avid XX 180/160 mm disc

Kierownica

PRC Team Flatbar 680

Mostek

PRC Team OS -17°

Siodło

Prologo Nago EVO X10 TiroX

Sztyca

PRC Double carbon superlite 27.2 mm

Pedały

-

Masa (dane producenta)

9,3 kg

 

Technologie:

    

 

   
    Tabela pozwala na orientacyjny dobór wielkości ramy danego modelu do wzrostu użytkownika.
 
  
 
      Rozmiar ramy w pewnym stopniu dobieramy również do naszego stylu jazdy. Jeżeli oczekujemy że rower ma być lżejszy, zwrotny, często poruszamy się w trudnym terenie powinniśmy wybrać mniejszy rozmiar. Jeżeli często pokonujemy długie dystanse po utwardzonych drogach, wymagamy od roweru większego komfortu, powinniśmy skłaniać się ku większemu rozmiarowi.
 
  
 
      W przypadku wątpliwości co do wyboru rozmiaru ramy prosimy o kontakt.
Merida
Merida
Strona domowa Merida

         Merida Industry Co., LTD została założona w 1972 r. przez Dung-Huanga i obecnego dyrektora Tsenga.

         Obecnie siedziba główna znajduje się w Yuanlin na Tajwanie, laboratorium mieści się w Magstadt w Niemczech, natomiast produkcja odbywa się w Chinach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnego systemu produkcyjnego 3T - Toyota Production System, Total Quality Control, Total Product Maintenance - powstają najlepsze jakościowo rowery.

         MERIDA jest dystrybutorem najlepszej jakości rowerów w 77 krajach.

Technologie

SMOOTH WELDING

 

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.

SHOTGUN 6061

 

Dolna rura o podwójnym profilu w spodniej części zapewnia zwiększoną odporność na zginanie i skręcanie. To optymalne rozwiązanie szczególnie dla sportowych rowerów aluminiowych.

CARBON FORK

 

Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego; w niektórych modelach wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

TFS TECHNO FORMING SYSTEM

 

Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.

AWS

 

Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.

LOCKOUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

RACELITE 6061 ALU

 

Niezwykle lekki i mocny stop używany także w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

HFS HYDRO FORMING SYSTEM

 

Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).

STRUCTURE ELEMENTS

 

Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.

FLOATING DISC

 

Opatentowane przez Meridę rozwiązanie tylnej osi pozwalające na rozdzielenie sił napędu i hamowania

SKOK ZAWIESZENIA

 

Wskaźnik wartości skoku przód/tył przy rowerze full-suspension

 

EGG-SHAPE HEADTUBE

 

Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury dają większą sztywność główki ramy, a tym samym większą precyzję sterowania.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY

 

Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.

NANO MATRIX CARBON

 

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY

 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

 

MATTS TAPER TOP-TUBE

 

Górna rura w modelach MATTS ma przekrój stożkowy i zwęża się ku tyłowi. Unikalny profil zapewnia świetną odporność na zginanie I skręcanie.

INTERNAL CABLE

Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

REMOTE LOCK-OUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

 

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

 

Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.

K-MOUNT

 

Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność.

SKOK PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA

 

Wartość skoku przedniego zawieszenia w rowerach typu hardtail

CONE-HEAD HEAD-TUBE

 

Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.

1.5 X TAPER HEADTUBE

 

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

12-142 THRU-AXLE

 

12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.

POST MOUNT DISC

 

Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

M.O.R.E. SUSPENSION

 

Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy.

2 X 10 MTB

Wyścigowy napęd MTB o zredukowanym zakresie zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększa efektywność doboru przełożeń i zapewnia oszczędność energii. Napęd ten zmniejsza ryzyko „wciągnięcia” łańcucha (między tarczę a ramę).

Bio Fiber

 

Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

Opinie:

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Dodaj opinie o produkcie
 


86