Porady

Newsletter

Bezpieczeństwo

W związku z pracami dotyczącymi modernizacji sklepu internetowego, składanie zamówień jest aktualnie niemożliwe.
Przepraszamy za niedogodności i już wkrótce zapraszamy do nowej, usprawnionej wersji sklepu!

Rower Merida Big Nine XT Edition 2016

Merida Rower Merida Big Nine XT Edition 2016
Cena: 5999.00 zł
4799.00 zł

Dostępne warianty


Kliknij w wariant, by sprawdzić dostępność w sklepach

 

Towar tylko do odbioru osobistego w sklepie


Kod towaru

16-39036
Grupa Hardtail XC Race/Maraton 29”
Rama Aluminiowa Big 9 TFS BC-single
Skok P/T 100/- mm
Widelec Rock Shox 30Gold TK29 100
Napęd Shimano 2x10
Hamulce Shimano M506 180/160mm CL
Rozmiar kół 29”

 

 

BIG.NINE to bez wątpienia jeden z najlepszych, najszybszych i najbardziej utytułowanych 29” hardtaili na świecie. Rower zyskał ogromny prestiż jako broń MULTIVAN MERIDA BIKING TEAMU, która pomogła mu święcić wiele triumfów. To właśnie na nim Gunn-Rita Dahle Flesjaa zdobyła w 2015 r. swoje 10. mistrzostwo świata i wygrała 29. Wyścig Pucharu Świata w karierze, stając się najbardziej utytułowaną kobietą w historii MTB.


Doświadczenie Meridy w projektowaniu wyścigowych hardtaili zaprocentowało w zwinnych i lekkich rowerach 29”. Merida Big Nine dostępna jest jako, ultralekki, wyczynowy rower z karbonową ramą, wyścigowy, hydroformowany serii Lite, lub sportowy, aluminiowy serii TFS.

 

Uwaga!
W trosce o dostarczenie Państwu perfekcyjnie złożonego i wyregulowanego roweru, oraz prawidłowego dotrzymania warunków gwarancji rowery marki Merida nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Po zakupie w sklepie internetowym rower należy odebrać osobiście w wybranym salonie Bike Atelier.

RAMA  
Typ /ALU/  Big 9 TFS BC-single
Rozmiar  17-19-21"
Kolor MATT GREEN(BLUE/BLACK)
Widelec  Rock Shox 30Gold TK29 100 remote
Amortyzator tył  -
   
NAPĘD  
Przełożenia  30
Przerzutka przód  Shimano XT triple
Przerzutka tył  Shimano XT Shadow
Manetka przód  Shimano XT-i
Manetka tył  Shimano XT-i
Mechanizm korbowy  Shimano XT 40-30-22
Kaseta  Shimano CS-HG50-10 11-36
Łańcuch  KMC X10
   
KOŁA  
Piasta przód  Shimano M4050 cen
Piasta tył  Shimano M4050 cen
Obręcze  Merida Big Nine pro D
Szprychy  Black stainless
Opona przód  Maxxis Ikon 29er 2.2 fold
Opona tył  Maxxis Ikon 29er 2.2 fold
Dętki  Ultralite-29
   
KOMPONENTY  
Hamulec przód  Shimano M506 180 cen
Hamulec tył  Shimano M506 160 cen
Kierownica  Merida pro OS 680 R12
Mostek  Merida pro OS 5
Siodło  Merida Sport 5
Sztyca  Merida pro H SB0 27.2
Pedały  XC pro alloy
   
WAGA (kg)  12
   
   
TECHNOLOGIE:  

 

   

      Tabela pozwala na orientacyjny dobór wielkości ramy danego modelu do wzrostu użytkownika.
 
      Rozmiar ramy w pewnym stopniu dobieramy również do naszego stylu jazdy. Jeżeli oczekujemy że rower ma być lżejszy, zwrotny, często poruszamy się w trudnym terenie powinniśmy wybrać mniejszy rozmiar. Jeżeli często pokonujemy długie dystanse po utwardzonych drogach, wymagamy od roweru większego komfortu, powinniśmy skłaniać się ku większemu rozmiarowi.
 
 
      W przypadku wątpliwości co do wyboru rozmiaru ramy prosimy o kontakt.

Merida
Merida
Strona domowa Merida

         Merida Industry Co., LTD została założona w 1972 r. przez Dung-Huanga i obecnego dyrektora Tsenga.

         Obecnie siedziba główna znajduje się w Yuanlin na Tajwanie, laboratorium mieści się w Magstadt w Niemczech, natomiast produkcja odbywa się w Chinach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnego systemu produkcyjnego 3T - Toyota Production System, Total Quality Control, Total Product Maintenance - powstają najlepsze jakościowo rowery.

         MERIDA jest dystrybutorem najlepszej jakości rowerów w 77 krajach.

Technologie

SMOOTH WELDING

 

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.

SHOTGUN 6061

 

Dolna rura o podwójnym profilu w spodniej części zapewnia zwiększoną odporność na zginanie i skręcanie. To optymalne rozwiązanie szczególnie dla sportowych rowerów aluminiowych.

CARBON FORK

 

Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego; w niektórych modelach wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

TFS TECHNO FORMING SYSTEM

 

Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.

AWS

 

Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.

LOCKOUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

RACELITE 6061 ALU

 

Niezwykle lekki i mocny stop używany także w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

HFS HYDRO FORMING SYSTEM

 

Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).

STRUCTURE ELEMENTS

 

Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.

FLOATING DISC

 

Opatentowane przez Meridę rozwiązanie tylnej osi pozwalające na rozdzielenie sił napędu i hamowania

SKOK ZAWIESZENIA

 

Wskaźnik wartości skoku przód/tył przy rowerze full-suspension

 

EGG-SHAPE HEADTUBE

 

Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury dają większą sztywność główki ramy, a tym samym większą precyzję sterowania.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY

 

Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.

NANO MATRIX CARBON

 

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY

 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

 

MATTS TAPER TOP-TUBE

 

Górna rura w modelach MATTS ma przekrój stożkowy i zwęża się ku tyłowi. Unikalny profil zapewnia świetną odporność na zginanie I skręcanie.

INTERNAL CABLE

Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

REMOTE LOCK-OUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

 

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

 

Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.

K-MOUNT

 

Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność.

SKOK PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA

 

Wartość skoku przedniego zawieszenia w rowerach typu hardtail

CONE-HEAD HEAD-TUBE

 

Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.

1.5 X TAPER HEADTUBE

 

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

12-142 THRU-AXLE

 

12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.

POST MOUNT DISC

 

Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

M.O.R.E. SUSPENSION

 

Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy.

2 X 10 MTB

Wyścigowy napęd MTB o zredukowanym zakresie zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększa efektywność doboru przełożeń i zapewnia oszczędność energii. Napęd ten zmniejsza ryzyko „wciągnięcia” łańcucha (między tarczę a ramę).

Bio Fiber

 

Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

Opinie:

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Dodaj opinie o produkcie
 


90