Newsletter

Bezpieczeństwo


Rower Merida Freeway 9300

Merida Rower Merida Freeway 9300
Cena:
1999.00 zł

Dostępne warianty


Kliknij w wariant, by sprawdzić dostępność w sklepach

 

Towar tylko do odbioru osobistego w sklepie


Kod towaru

16MP-018
Rama  Aluminium
Widelec Amortyzowany Suntour CR8V
Napęd Shimano 3x9
Hamulce Szczękowe V-brake
Rozmiar kół 28"

 

 

FREEWAY w sezonie 2016 zyskał nowe malowanie i zachował wszystkie istotne cechy, z których słynie od lat. Dzięki bogatemu wyposażeniu zapewnia wysoki komfort podczas wielodniowych wypraw, a także codziennych dojazdów do pracy.


Modele FREEWAY niezmiennie cieszą się dużym zainteresowaniem polskich rowerzystów, którzy doceniają ich wszechstronność i komfort. Zarówno podczas wielodniowych wypraw, jak i codziennych dojazdów do pracy można polegać na bogatym wyposażeniu roweru gwarantującemu wygodną jazdę. Zapewniają ją m.in. przedni amortyzator, amortyzowana sztyca i regulowany wspornik kierownicy, a także szerokie opony, ergonomiczna kierownica czy miękkie siodełko. Każdy model posiada mocny bagażnik pod sakwy, stopkę, pełne błotniki oraz osłonę całej górnej części łańcucha. Dodatkowo w turystycznych modelach dostępne jest oświetlenie na dynamo w piaście.

 

Dzięki zróżnicowanej geometrii FREEWAY może być odpowiednim wyborem zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Przeznaczone dla nich wersje z obniżoną górną rurą ułatwiają wsiadanie i zsiadanie z roweru, zapewniając bezpieczną i pewną jazdę. Sercem wszystkich modeli FREEWAY jest bardzo wytrzymała aluminiowa rama, która zniesie trudy długich wypraw i bez problemu podoła każdemu codziennemu wyzwaniu.


Miejska i trekkingowa linia rowerów Merida zostały zaprojektowane i są produkowane w Polsce.

 

Uwaga!
W trosce o dostarczenie Państwu perfekcyjnie złożonego i wyregulowanego roweru, oraz prawidłowego dotrzymania warunków gwarancji rowery marki Merida nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Po zakupie w sklepie internetowym rower należy odebrać osobiście w wybranym salonie Bike Atelier.

RAMA  
Typ /ALU/  Aluminiowa Trekking
Rozmiar 45CM, 51CM, 55CM
Kolor MATT BROWN (ORANGE) 
Widelec  Amortyzowany Suntour CR 8V
Amortyzator tył -
   
NAPĘD  
Przełożenia  27
Przerzutka przód SHIMANO AFDM191M6
Przerzutka tył  SHIMANO ALIVIO
Manetka przód  Shimano ALIVIO R/L
Manetka tył  Shimano ALIVIO R/L
Mechanizm korbowy  Suntour XCM-T418 SQ, 48/36/26T 170mm
Kaseta Shimano ACSHG20I9132 9 rzędowa, 11-32
Łańcuch  KMC
   
KOŁA  
Piasta przód  SHIMANO DYNAMO
Piasta tył  ALU FORMULA QR
Obręcze  28" dwuścienne, CNC SV/ 36H
Opona przód  CST 700X40C
Opona tył  CST 700X40C
   
KOMPONENTY  
Hamulec przód  V-brake TEKTRO
Hamulec tył  V-brake TEKTRO
Kierownica  HL 610 /25.4mm EN
Mostek  ALU REGULOWANY 90/180mm
Siodło  YBT, Trekking
Sztyca  ALU AMORTYZOWANA 27,2mm/350mm
Pedały  VP
Merida
Merida
Strona domowa Merida

         Merida Industry Co., LTD została założona w 1972 r. przez Dung-Huanga i obecnego dyrektora Tsenga.

         Obecnie siedziba główna znajduje się w Yuanlin na Tajwanie, laboratorium mieści się w Magstadt w Niemczech, natomiast produkcja odbywa się w Chinach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnego systemu produkcyjnego 3T - Toyota Production System, Total Quality Control, Total Product Maintenance - powstają najlepsze jakościowo rowery.

         MERIDA jest dystrybutorem najlepszej jakości rowerów w 77 krajach.

Technologie

SMOOTH WELDING

 

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.

SHOTGUN 6061

 

Dolna rura o podwójnym profilu w spodniej części zapewnia zwiększoną odporność na zginanie i skręcanie. To optymalne rozwiązanie szczególnie dla sportowych rowerów aluminiowych.

CARBON FORK

 

Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego; w niektórych modelach wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

TFS TECHNO FORMING SYSTEM

 

Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.

AWS

 

Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.

LOCKOUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

RACELITE 6061 ALU

 

Niezwykle lekki i mocny stop używany także w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

HFS HYDRO FORMING SYSTEM

 

Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).

STRUCTURE ELEMENTS

 

Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.

FLOATING DISC

 

Opatentowane przez Meridę rozwiązanie tylnej osi pozwalające na rozdzielenie sił napędu i hamowania

SKOK ZAWIESZENIA

 

Wskaźnik wartości skoku przód/tył przy rowerze full-suspension

 

EGG-SHAPE HEADTUBE

 

Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury dają większą sztywność główki ramy, a tym samym większą precyzję sterowania.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY

 

Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.

NANO MATRIX CARBON

 

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY

 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

 

MATTS TAPER TOP-TUBE

 

Górna rura w modelach MATTS ma przekrój stożkowy i zwęża się ku tyłowi. Unikalny profil zapewnia świetną odporność na zginanie I skręcanie.

INTERNAL CABLE

Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

REMOTE LOCK-OUT

 

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

 

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

 

Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.

K-MOUNT

 

Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność.

SKOK PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA

 

Wartość skoku przedniego zawieszenia w rowerach typu hardtail

CONE-HEAD HEAD-TUBE

 

Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.

1.5 X TAPER HEADTUBE

 

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

12-142 THRU-AXLE

 

12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.

POST MOUNT DISC

 

Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

M.O.R.E. SUSPENSION

 

Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy.

2 X 10 MTB

Wyścigowy napęd MTB o zredukowanym zakresie zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększa efektywność doboru przełożeń i zapewnia oszczędność energii. Napęd ten zmniejsza ryzyko „wciągnięcia” łańcucha (między tarczę a ramę).

Bio Fiber

 

Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

Opinie:

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Dodaj opinie o produkcie
 


97