- -4 100,00 zł
Darmowa dostawa!
Opcje dostawy:
- Kurier DPD - 0 zł
- Kurier DPD pobranie - 0 zł
- Odbiór osobisty w dowolnym sklepie stacjonarnym - 0 zł
- Dostawa do 30 km od wybranego sklepu stacjonarnego - SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY
Rower, który może być używany w imponującej różnorodności terenu. Wszechstronny i elastyczny.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed aktualną promocją: 20 599,00 zł
Najniższa cena produktu 16 499,00 zł z dnia 28.03.2024
Opcje dostawy:
powyżej 200 zł
zwykle szybciej, ale…
Kup teraz, zapłać do 30 dni
W wybranym sklepie
Occam M30 stosuje nowy dwuczęściowy układ zawieszenia. Mniej elementów oznacza mniej interfejsów, większą sztywność i mniejsze prawdopodobieństwo, że coś się poluzuje. Zamiast korzystać z mniej wydajnego „tunelu amortyzującego”, Occam przenosi amortyzację na lewą stronę ramy. Progresywne zawieszenie jest elastyczne i aktywne, ma świetną przyczepność, ale podnosi się, aby kontrolować nieuniknione większe uderzenia. Zrównoważona geometria Occam jest szybka, wydajna, a przede wszystkim przyjemna na wielu różnych trasach Occam ma w pełni wewnętrzne prowadzenie kabli, wykorzystujące silikonowe wtyczki w punktach wejścia i wyjścia ramy oraz sprytne przepusty łączące przedni i tylny trójkąt, dzięki czemu kable są w pełni chronione. Asymetryczna/przesunięta konstrukcja oferuje wyjątkowe zalety poza sztywnością i niską wagą. Unikanie przerwanej rury podsiodłowej daje więcej miejsca na regulowane sztyce oraz poprawia dostęp do elementów sterujących amortyzatorem. Aluminiowa rama została poddana zaawansowanemu procesowi hydroformowania, zapewniającemu precyzyjną kontrolę kształtu i grubości ścianek. Procesy te zwiększają wytrzymałość i pozwalają dostroić sztywność przy jednoczesnej optymalizacji masy ramy. Wiele rur jest podwójnie lub potrójnie doczołowych, co pozwala zaoszczędzić masę w obszarach oddalonych od naprężeń złączy i stref spawania. Nowe, polerowane spawy – każda spoina na ramie głównej jest polerowana na gładko co zwiększa wytrzymałość zmęczeniową w tych punktach naprężeń. Occam zaprojektowano tak, aby dobrze współpracował z przednim i tylnym skokiem 140 mm lub 150 mm, a progresywne tylne zawieszenie działa dobrze z amortyzatorem pneumatycznym lub sprężynowym.